بهترین سایت برای رزرو تور خارجی

تورهای خارجی از جذاب‌ترین مقاصد سفری هستند؛ با آن‌ها می‌توانید فرهنگ و مکان بسیار متفاوتی را ببینید و جذابیت‌هایی را کشف کنید که شاید در کشور خودمان قبل از این ندیده باشید. از طرفی برنامه ریزی و رزرو تور خارجی مسئله بسیار حساس و مهمی است که اگر آن را جدی نگیرید، می‌تواند کل تجربه سفر شما را تحت تاثیر قرار دهد و خاطره بدی بسازد. با توجه به وجود سایت‌های بسیار متنوع و مختلف که این روزها تور خارجی را ارائه می‌دهند، انتخاب چندان هم ساده نیست و ممکن است شما را سردرگم کند. در ادامه با مهم‌ترین معیا‌های انتخاب یک سایت خوب برای رزرو تور خارجی بیشتر آشنا می‌شویم.

​مهم‌ترین ویژگی‌های یک سایت خوب برای رزرو تور خارجی

قبل از هر چیزی باید ببینیم که چه چیزهایی در انتخاب یک سایت برای رزرو تورهای خارجی مانند تور سریلانکا، تور ژاپن و… اهمیت دارد و اصلا از روی چه معیارهایی می‌‌توان این انتخاب را انجام داد. برای این که بتوانید یک سایت معتبر را در زمینه گردشگری و رزرو تور پیدا کنید، موارد زیر را حتما در نظر بگیرید:

​داشتن مجوزهای لازم

یکی از اولین ویژگی‌هایی که باید حتما قبل از سفر در سایت رزرو تور مد نظر خود چک کنید، داشتن مجوزها و ویژگی‌های لازم برای فروش و برنامه ریزی تورهای مختلف است. یکی از مهم‌ترین این ویژگی‌ها داشتن مجوز از سازمان گردشگری و میراث فرهنگی است که اجازه می‌دهد سایت مورد نظر اجازه فعالیت در این حوزه را داشته باشد. فراموش نکنید که اگر این سایت بی نام و نشان باشد و مجوزهای آن را چک نکرده باشید، در صورت بروز مشکل هم نمی‌توانید از آن شکایت کنید یا به طور کلی مکانی برای پیگیری نخواهید داشت.

​مشاوره قبل از رزرو تور

خیلی اوقات ممکن است تصورتان از سفر خارجی مبهم باشد. در درجه اول ممکن است ندانید با توجه به سلیقه و بودجه‌ای که دارید اصلا سفر به کدام کشور برای شما انتخاب بهتری خواهد بود. در درجه بعدی و بعد از انتخاب مقصد سفر، مسائل دیگری برای تصمیم گیری وجود دارد. به طور مثال سفرتان چند روزه باشد؟ به چه شهرهایی سفر کنید؟ چه پروازی و چه هتلی با ترجیحات و مقدار پولی که در دسترس دارید مناسب‌تر است؟ از آن جایی که به احتمال زیاد شناخت بالایی هم نسبت به مقصد ندارید، مهم است که کسی بتواند شما را راهنمایی کند. بسیاری از سایت‌های معتبر رزرو تور، دارای مشاوران آنلاین و تلفنی هستند که خیلی راحت می‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را از آن‌ها بپرسید.

​داشتن قوانین و مقررات مشخص

شفافیت یکی دیگر از نکات مهمی است که باید هنگام رزرو تور از یک وبسایت گردشگری مورد نظر قرار دهید. این که از قبل از قوانین و مقررات اطلاع داشته باشید کمک می‌کند تا جایی برای شوکه شدن وجود نداشته باشد و دید بهتری از وظایف آژانس مسافرتی مد نظر داشته باشید. علاوه بر این‌ها می‌دانید چه حق و حقوقی دارید و در چه صورتی می‌توانید انتظار بهتری داشته باشید. از جمله این قوانین و مقررات می‌توان به قوانین مربوط به کنسلی، توافقات اخلاقی، اقلام همراه مجاز و موارد مشابه است که باید حتما قبل از رزرو تور از آن‌ها مطلع باشید.

​ارائه برنامه سفر و جزئیات لازم

این که بدانید دقیقا چه چیزی در انتظارتان است کمک می‌کند دید بهتری نسبت به سفر خود داشته باشید و البته می‌توانید برنامه ریزی بهتری هم برای لذت بردن از آن داشته باشید. اگر می‌بینید که سایت مورد نظر دارای توضیحات کافی نیست، احتمالا نباید به آن اعتماد کنید و بهتر است به فکر گزینه‌های دیگر بیفتید. از جمله موارد مهمی که حتما باید در برنامه سفر به آن اشاره شود، نام هتل و اقامتگاه‌ها و خدمات آن‌ها، وسایل نقلیه در سفر، برنامه زمانی و مکان‌های مورد نظر برای بازدید است. البته تورهای خارجی به دو نوع اصلی تقسیم می‌شوند، برخی تور گروهی هستند و شما به همراه لیدر خود همه روزها را به گشت و گذار می‌پردازید که در این نوع باید حتما جزئیات همه روزها را داشته باشید. اما در مدل دیگر که صرفا هتل و پرواز را برای شما رزرو می‌کنند قاعدتا برنامه‌ای با این جزئیات وجود ندارد.

​ارند تور، بهترین سایت برای رزرو تور خارجی

اگر به دنبال یک وبسایت خوب برای رزو تور خارجی می‌گردید که معیارهای بالا را داشته باشد، آرند تور یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای شما خواهد بود. این سایت دارای مجوزهای لازم برای از سازمان میراث فرهنگی و صنایع گردشگری برای برگزاری انواع تورهای خارجی و داخلی است و به همین دلیل هم با خیال راحت می‌توانید به آن اعتماد کنید. از جمله تورهای برگزار شده توسط این آژانس می‌توان به تورهای گروهی و انفرادی خارجی، تورهای طبیعت گردی یک تا چند روزه و انواع تورهای ایران‌ گردی اشاره کرد. این آژانس معتبر علاوه بر کیفیت خوب تورهای اجرا شده، دارای گزینه‌های مختلف و بسیار متنوعی است که به شما کمک می‌کند بهترین گزینه را برای خود داشته باشید. به علاوه هر ابهام و سوالی هم که داشته باشید می‌توانید با کمک کارشناسان و مشاوران این آژانس به راحتی به پاسخ سوالات خود برسید و یک سفر عالی را چه از نظر مقصد و چه از نظر هزینه برای خود و عزیزان‌تان طراحی کنید. از جذاب‌ترین تورهای خارجی این آژانس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تور سریلانکا
  • تور ویتنام
  • تور ژاپن
  • تور روسیه
  • تور اسپانیا
  • تور کنیا

​جمع بندی

انتخاب یک سایت مناسب برای رزرو تور خارجی بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کنید مهم است و می‌تواند خاطره شما از سفر را تحت تاثیر خود قرار دهد. از رعایت زمان‌ها گرفته تا رزرو مکان‌‌ها و پروازهای مناسب و صد البته برنامه ریزی با بهترین بودجه ممکن، یک آژانس مسافرتی خوب می‌تواند همه این ویژگی‌ها را داشته باشد و شما را با خیال راحت روانه سفر کند. با رعایت معیارهای توضیح داده شده در این مقاله می‌توانید یک وبسایت معتبر و باکیفیت پیدا کرده و سفر رویایی خود را برنامه ریزی کنید.

من بردیا هستم، نویسنده‌ی سایت گردشگری دوجینجا. من عاشق شمال ایران هستم و از کودکی در این منطقه زندگی کردم. همیشه دوست داشتم درباره‌ی جاذبه‌های گردشگری شمال ایران بیشتر بدانم و آنها را به دیگران معرفی کنم.